Меню Закрити

Політика конфіденційності

Правила користування азартним ресурсом прописані всім користувачів. Тільки після вивчення ключових моментів та розуміння правил можна переходити до створення облікового запису, поповнення рахунку, ігор. Користувачі повинні усвідомлювати рівень відповідальності, зафіксовані зобов’язання та правила, визначені політикою казино. Інакше при незгоді зі встановленими пунктами краще не використовувати ігровий ресурс.

Віртуальне казино відповідає за збереження особистих, платіжних даних клієнтів. Усі грошові транзакції виробляються за дотриманням правил безпеки. Багаторівневе шифрування даних попереджає шахрайські атаки та передачу інформації третім особам.

При реєстрації користувачеві необхідно погодитись з обробкою персональних даних. Це необхідно для перевірки заповнених даних та документів. Верифікація є обов’язковою для поповнення рахунку та виведення заробітку.

logo-iq-casino

Ключові пункти політики конфіденційності:

Казино приймає персональну інформацію користувача та обробляє її.

Ці дані клієнт запроваджує самостійно. Також особисті дані підтверджуються шляхом закріплення скана паспорта. Чим за нього адміністрація перевіряє відповідність даних.

Крім цієї інформації зчитується IP-адреса, cookie, інформація про браузер та запити користувача. Рекламні посилання, що спливають вікна, банери, які не належать до сайту казино, можуть не дотримуватися політики конфіденційності. При переході на сторонній ресурс важливо оцінювати ризики та необхідність вказівки на персональну інформацію.

При заповненні особистих даних обов’язково вказуватиме достовірну та актуальну інформацію. Головною метою збору даних про користувача вважають подальшу пропозицію продуктів або послуг сайту, які можуть бути актуальними. Система оцінює запити клієнта та виділяє пріоритети. Такий алгоритм обробки персональних даних дозволяє вийти на новий рівень якості послуг.

Безпека під час обробки інформації.

Внутрішня політика сервісу передбачає високий рівень безпеки. Дані не передаються третім особам без дозволу клієнта. Тільки користувач може прибрати обмеження та надати дані необмеженому колу інтернет-користувачів.

Є кілька умов, коли передача відомостей третім особам можлива:

  • за згодою клієнта;
  • без цього неможливе надання послуг або доступ до контенту за правилами віртуального клубу;
  • за нормами законодавства;
  • при порушенні користувачами пунктів користувальницької угоди. Найчастіше це пов’язано з використанням шахрайських програм, ресурсів, створенням декількох облікових записів.

Користувач має право вносити корективи до особистої інформації.

Клієнт казино має вказувати актуальну інформацію. При будь-яких змінах потрібні коригування. Щоб змінити дані, необхідно зайти в налаштування особистого кабінету або звернутися до служби підтримки. Якщо з боку адміністрації виникнуть питання, може знадобитися підтвердження інформації.

У разі незгоди обробки даних потрібно звернутися до адміністрації. У цьому випадку портал не зможе отримати інформацію про відвідувача.

Рівень захисту даних у казино.

Для захисту особистих та платіжних даних казино вводить систему шифрування. Програмісти не допускають доступу до інформації з боку третіх осіб, виключають неправомірну зміну, копіювання, внесення змін. Будь-які маніпуляції з вашими даними недоступні.

Зв’язок із службою підтримки.

Компанія забезпечує якісний зворотний зв’язок. Користувач може ставити запитання, дізнаватися про конфіденційність, захист. Також адміністрація порталу оперативно розглядає будь-які скарги, можливі порушення. Ви можете звернутися за допомогою та роз’ясненнями будь-яким із запропонованих способів зв’язку.

Казино використовує всі засоби захисту від злому та неправомірних дій з особистою інформацією користувачів. Над цим працюють найкращі фахівці. Проте 100% гарантії ніхто не може давати через специфіку інтернет-простору. Також не забувайте про запобіжні заходи при переходах на сторонні ресурси.